تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو
سرخط خبرها

نگرانی مربی تیم ملی هندبان بانوان از رقبا| راه آسانی در پیش نداریم

  • کد خبر: ۷۷۵۰۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
نگرانی مربی تیم ملی هندبان بانوان از  رقبا| راه آسانی در پیش نداریم
با وجود قرعه خوب در آسیا، مربی تیم‌ملی هندبال بانوان نگران است و می گوید راه آسانی پیش روی تیمش نیست.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم ملی هندبال بانوان ایران در گروه B هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا جای گرفت؛ این قرعه کمی خیال دختران هندبالی ایران را در گام نخست مسابقات راحت کرد. باوجوداین، مربی تیم ملی می‌گوید باید در جدال با این رقبا محتاط بود. ایران در قرعه کشی مسابقات شانس خوبی داشت و در بهترین وضعیت ممکن قرار گرفت.

 

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه B با تیم‌های ژاپن، افغانستان، کویت، هند و اردن هم گروه شده است. در گروه A نیز تیم‌های کره جنوبی، سنگاپور، قطر، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان قرار گرفتند. ژاپن قدرتمندترین حریف ایران در این گروه است؛ تیمی که بیشترین عنوان نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و گوی سبقت را از چینی‌ها ربوده است. پس از آن، شاید تیم هند برای دختران ایران کمی دردسر درست کند، اما دیگر حریفان این مرحله چندان رقبای سرسختی محسوب نمی‌شوند و ایران می‌تواند از گروهش با دردسر کمی به مرحله بعد صعود کند.

 

چین، استرالیا و نیوزیلند، غایبان این دوره از مسابقات، باعث شده اند حریفان تازه وارد و کم تجربه جای آن‌ها را پر کنند و کار برای دیگر رقبا آسان‌تر شود و شانس بیشتری برای رسیدن به رده‌های بالای جدول داشته باشند. قرار است از بین این ۱۲ تیم شرکت کننده از آسیا، ۶ تیم به جام جهانی اسپانیا صعود کنند و مسیر حضور در بازی‌های آسیایی هانگ ژو را هموار کنند. تیم ملی ایران با این اتفاق یکی از شانس‌های رسیدن به جام جهانی آن هم برای اولین بار محسوب می‌شود. هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴شهریور تا ۳مهر به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

 

تیم ملی هندبال ایران پیش از این در مسابقات دوره قبل قهرمانی آسیا در ژاپن در رده ششم ایستاده بود. خدیجه قانع مربی،  عزت ا... رزمگر مدیر فنی و نشمین شافعیان مشاور فنی تیم ملی هندبال زنان ایران هستند. مربی تیم ملی هندبال بانوان پس از مشخص شدن هم گروه‌های ایران اظهار کرد: قطعا تیم ملی راه آسانی در این رقابت‌ها نخواهد داشت. به گزارش سایت فدراسیون هندبال، خدیجه قانع در ادامه گفت: در گروه ما هند جزو تیم‌هایی بوده که همیشه ایران را آزار داده و پیشرفت خوبی در هندبال داشته است و مسلما تمام تلاشش را می‌کند که شگفتی ساز شود.


او افزود: مهم‌تر از هند، اردن خواهد بود که میزبان این مسابقات است. اردن مسلما چیزی برای ارائه و تیم خوبی دارد که میزبانی رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا را برعهده گرفته است، البته ما همیشه در کشور‌های عربی کار نسبتا سختی در پیش داشته ایم.
قانع خاطرنشان کرد: با تمام این سختی‌ها ما همچنان تلاش خواهیم کرد که به اعتماد فدراسیون پاسخ خوبی بدهیم. ان شاءا... که در این راه سخت خداوند همراه تیم ملی هندبال بانوان باشد، اما این را باید بگویم که قطعا کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->